Om täckning saknas vid dragningsförsöken skickar vi ut en påminnelse där en påminnelseavgift på 60 kr tillkommer. Om påminnelsen inte betalas in skickas ärendet vidare till inkasso per automatik.
Om täckning saknas vid dragningsförsöken skickar vi ut en påminnelse där en påminnelseavgift på 60 kr tillkommer. Om påminnelsen inte betalas in skickas ärendet vidare till inkasso per automatik.
Dragningen sker 27e (eller närmaste vardagen) varje månad i förskott, dvs för nästkommande träningsmånad. Infaller 27e på en helgdag genomförs dragningen på nästkommande bankdag.
Du kan ändra ditt kontonummer direkt i Member 24 appen:
Kontrollera alltid (efter ca 5 bankdagar) att medgivandet för autogiro godkänts. Du kan se det i din internetbank eller be om hjälp i receptionen på ditt gym. Får du problem så kontaktar du personalen eller kundtjänst.
Om du gjort en inbetalning via bankgiro och det även har dragits via autogiro så kan det bero på att du lagt in fel OCR-nummer i betalningen (den kan då inte matchas mot fakturan). Kontakta kundtjänst och bifoga båda betalningsunderlagen så får du hjälp. Har du upptäckt något annat fel avseende dina betalningar, kontakta receptionen eller kundtjänst.
Om du inte har svenskt personnummer tecknar du ett förbetalt medlemskap via vår app.
If you do not have a Swedish social security number, you can buy a prepaid membership in our app.