Corona Frågor och svar
-
Corona
Member 24 följer myndigheternas rekommendationer och vi är måna om att hålla vår verksamhet öppen. Vi hoppas att träningen kan bidra till att minska stress och oro samt ge positiv energi i dessa tuffa tider. Att hålla vår verksamhet igång är avgörande för att vi ska överleva som företag och i framtiden finnas till för dig som medlem. Det gör det även möjligt för oss att behålla vår duktiga personal och fortsätta skapa nya arbetstillfällen.
Myndigheterna påpekar gång på gång att det personliga ansvaret är oerhört viktigt. Även om vi som företag sätter riktlinjer för besök hos oss behöver varje individ och medlem ta sitt ansvar. Läs mer om våra riktlinjer här.
Vi har under rådande pandemi utökat frekvensen av städning och anpassat våra rutiner gällande rengöring av utrustning, kortläsare, datorer, handtag etc. Vi har dragit ner antalet tränande på vår gruppträning, tagit bort moment med närkontakt och anpassat de klasser som kräver en viss typ av utrustning.
Vanliga frågor och svar
-
Kontakta oss
Ta i första hand kontakt med receptionen på ditt närmsta Member 24 gym under bemannade öppettider så hänvisas du vidare till rätt person. Här hittar du adress- samt kontaktuppgifter till respektive gym.
Växelnummer: 010-8104100
Kundtjänst: info@member24.seFACEBOOK:
Brandpage: Member 24
Lokala platssidor: Member 24 + namnet på ditt gym t ex ”Member 24 Hälla”INSTAGRAM:
Brandpage : @member24
Lokala platssidor: @member24 + namnet på ditt gym t ex @member24halla eller @member24nygatan